Chłodnictwo Transportowe

                                

Przedsiębiorstwo AMP-Nadwozia przygotowało dla naszych klietów szereg kompleksowych rozwiązań w sektorze CHŁODNICTWA TRANSPORTOWEGO

W naszej ofercie znajdą Państwo:

- acgregaty chłodnicze (Mitsubishi, Safkar, Carrier Transicold, Diavia, Fresco, Zanotti)

- zabudowy izolowane (izolacje Van-ów, kontenery izolowane)

- gotowe pojazdy ISUZU TRUCKS z zabudowami izolowanymi

- naczepy chłodnicze CHEREAU z najmocniejsymi agregatami MITSUBISHI PEGASUS

 

Agregaty chłodnicze Mitsubishi

Agregty chłodnicze Mtsubishi są wykonywane całkowicie w Japoni. Coraz częściej wypierają europejską, i nie tylko, konkurencję. Mitsubishi jest niekwestionowanym liderem wśród producentów urzadzeń chłodniczych (80% rynku azjatyckiego korzysta własnie z tych produktów), przeważając zarówno pod względem technologicznym (sprężarki 3D typu Scroll, opatentowany multifunkcyjny zawór MHI, który oprócz funkcji ochronnych agregatu zapewnia około 70% wydajności przy wolnych obrotach silnika, ok 100% wydajności przy 1500obr/min, a przy zastosowaniu sprężarki scroll nawet przy ok 1200obr/min, niska masa agregatu - system zasilania postojowego zamontowany jest w oddzielnej skrzyni pod podwoziem) jak rownież kosztami ekploatacji (japońska niezawodnośc w połaczeniu z dwukrotnie niższą niż w przypadku konkurencji ceną strategicznych podzespołów). 

 

    


                                                                                                                                   


Agregaty chłodnicze Carrier Transicold



                                                                                                                                   



DH-LCZ – udźwig 500 -750kg


Winda zamykana DH-LCZ dzielona, zaprojektowana z myślą o lekkich samochodach dostawczych z zabudową furgonową. Platforma aluminiowa i główna belka windy ma taki kształt, który pozwala ograniczyć wycięcia w tylnej części nadwozia zwłaszcza w IVECO TURBO DAILY do niezbędnego minimum. Belka główna jest mocowana bezpośrednio do ramy pojazdu, dzięki czemu zostaje zachowany maksymalny prześwit podwozia.
Platforma jest składana, przez co mamy ciągły dostęp do jednego skrzydła drzwi tylnych.



DH-VZ – udźwig 350kg

Lekka winda kolumnowa DH-VZ jest przeznaczona do większości furgonów. Jest prostym rozwiązaniem do załadunku i rozładunku lekkich towarów. Waga urządzenia została zredukowana poprzez zastosowanie aluminiowej platformy.Winda dostępna jest w 2 opcjach: platforma jednoczęściowa z ramieniem podwójnie składanym (DH-VZ2); oraz z platformą wyposażoną w ruchomą klapkę z pojedynczo składanym ramieniem (DH-VZ1). Model
DH-VZ nie jest przeznaczony do podnoszenia ludzi jak również wózków dla osób nipełnosprawnych



DH-C/CH – udźwig 300kg


Kompaktowa winda kasetowa DH-C z maksymalnie prostą budową i obsługą, montowana bez naruszania oryginalnej konstrukcji pojazdu:- platforma składana i wsuwana do szczelnej kasety umieszczonej pod podłogą pojazdu, wnętrze pojazdu zachowuje w pełni przestrzeń ładunkową, pełny dostęp do tylnich drzwi pojazdu;-DH-C wyposażona jest w bardzo cienką platformę o grubości 15mm, cienka platforma pozwala operatorowi na załadunek
z minimalnym wysiłkiem;-DH-C może być montowana do furgonów a także do ramy większych ciężarówek z dużymi nadwoziami do max. wysokości podłogi 850 mm;- winda dostępna jest w 2 wariantach: DH-C jako bazowa wersja do podnoszenia towarów (np. wózki sklepowe,...), DH-CH jest wersją osobową wyposażoną w specjalny osprzęt do podnoszenia osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich.

 


Windy do pojazdów z zabudowami



DH-LC – udźwig 500 -750kg


Stworzona i dostosowana do Państwa potrzeb, ta lekka winda zamykana (waga od 210 kg) oferuje maksymalny prześwit pod belką główną, maksymalną możliwość adaptacji do wszelkich typów podwozi oraz uniwersalne możliwości montażowe. Jest to specjalne wykonanie typu DH-LC2 dostosowane do dużych furgonów, zachowując duży prześwit podwozia jednocześnie ograniczając do niezbędnego minimum modernizacje tylnej części podwozia i nadwozia.



DH-LM– udźwig 750 -1000kg


Winda zamykana DH-LM 750 i 1000 kg została specjalnie skonstruowana dla furgonów i lekkich samochodów dostawczych z zabudową o maksymalnej wysokości podłogi 1400 mm. Konstrukcja z dwoma siłownikami podnoszenia i dwoma siłownikami przechyłu gwarantuje maksymalną stabilności platformy



DH-LM50 – udźwig 1500 -2000kg


Klasyczna 4-siłownikowa winda zamykana dedykowana dla samochodów od 7,5 t dmc. Uniwersalność oraz możliwość adaptacji płyt montażowych sprawia, że produkt można stosować dla wszystkich dostępnych podwozi. samochodów ciężarowych . Konstrukcja i pozostałe dane tak jak w DH-LMA 40.



DH-LSP3 – udźwig 500 - 750kg


DH-LSP3 500 - 750 kg została skonstruowana specjalnie dla podwozi pojazdów: Renault Master i Opel/Vauxhall Movano, i jest montowana bezpośrednio za belką poprzeczną łączącą punkty mocowania resorów. Minimalny zwis tylny za belką poprzeczną wymagany do montażu to 350 mm. Dla krótszego zwisu, lub montażu wzdłuż resorów zawieszenia stosowany jest model DH-LSP6.



DH-LSP4 – udźwig 500 - 750kg


Kompaktowa winda zamykana DH-LSP4 500 / 750 kg jest montowana za wieszakami resorów lub za błotnikami, ale jest to specjalna konstrukcja ramion pozwalająca na montaż na bardzo krótkim zwisie. DH-LSP4 ma uniwersalne zastosowanie na bardzo zróznicowanych podwoziach pojazdów dostawczych.
DH-LSP4 może być montowana na zwisie 430 mm za wieszakami resorów lub za błotnikami.



DH-LSP6 – udźwig 500 - 750kg


Typ DH-LSP6 500 - 750 kg został stworzony dla podwozi nowego Renault Master i Opel / Vauxhall Movano i jest montowany po zewnętrznej stronie zawieszenia pojazdu, w sytuacji gdy dostęny zwis jest bardzo ograniczony. DH-LSP6 wymaga minimalnego zwisu 955mm od tylnej krawędzi zabudowy pojazdu do środka osi tylnich kół.



DH-LSU – udźwig 2500 - 4000kg


Winda zamykana DH-LSU została skonstruowana dla udźwigu od 2500 do 4000 kg, i te parametry są wystarczające dla rynku dystrybucji. Aby osiągnąć taki udźwig, DH-LSU została wyposażona w sworznie o większej średnicy, wzmocnioną platformę i ramę oraz przystosowane cylindry hydrauliczne.DH-LSU może być z powodzeniem zamontowana na wszystkich rodzajach ciężarówek i przyczep, a dostępna jest także jako specjalna adaptacja dla zestawów ciężarówka + przyczepa (typ DH-LV).



DH-ESU – udźwig 5000 - 9000kg


Wytrzymała winda zamykana DH-ESU została skonstruowana do ekstremalnych obciążeń od 5000 do 9000 kg. Wysokość platformy jest uzależniona od indywidualnego życzenia klienta. Jako wyposażenie dodatkowe do standardowego wykonania,DH-ESU posiada w hydrauliczne nogi stabilizujące i silnik o mocy 4000 W z wentylatorem chłodzącym. Na życzenie DH-ESU może zostać zmodyfikowana, aby służyć jako rampa najazdowa. Ważne jest, aby podwozie zostało wystarczająco wzmocnione pod montaż tego typu windy.



Skontaktuj się z nami!

AMP Nadwozia

tel: 48 389 33 92

fax: 48 389 33 90

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

adres: Pabierowice 2, 05-604 Jasieniec, k. Grójca

ShoppingASEhandelASErhvervIndexDKServiceIndexDK